УНР запропонувала стратегію зміни системи влади в Україні та Києві

Стратегія зміни системи влади в Україні та Києві, – проект Української Національної Ради
На сьогодні все чіткіше вимальовується стратегія зміни системи влади в державі.
Вона визріла ще на початку 21-го століття у вигляді ідеї єдності нації і демократизації суспільства в сенсі досягнення реального народовладдя.
Останні події лише підтвердили правильність і важливість згаданої мети, яка заслуговує бути національною ідеєю сьогодення.

Стратегія зміни системи влади в Україні та Києві, – проект Української Національної Ради
 На сьогодні все чіткіше вимальовується стратегія зміни системи влади в державі.
Вона визріла ще на початку 21-го століття у вигляді ідеї єдності нації і демократизації суспільства в сенсі досягнення реального народовладдя.
Останні події лише підтвердили правильність і важливість згаданої мети, яка заслуговує бути національною ідеєю сьогодення.

Консолідація української нації (єдина країна – єдина нація) вкрай важлива для безпеки і процвітання країни. Згуртована українська нація повинна стати господарем країни. Такою була і воля Майдану, головне гасло якого: "Влада – це МИ!".

Відповідно до 5-ї статті Конституції України носієм суверенітету (верховної влади) в державі є народ. Настав час втілити ці та інші конституційні положення (ст. 13, ст. 140- 143 тощо) в життя.

Формула передачі влади народові – створення по всій Україні територіальних громад як юридичних осіб. Єдина цілісна багаторівнева (від села до області) скоординована система територіальних громад-юридичних суб'єктів – це і буде система народовладдя, в якій максимально широка частина суспільства буде залучена до управління країною. Цей процес в Україні вже розпочався. Багато ініціативних груп працює в Києві.

Кожна легалізована юридично територіальна громада створить раду громади. Лише такі ради (створені зареєстрованими громадами) будуть по-справжньому легітимними. Отже, раніше мають бути конституційним шляхом створені територіальні громади, а потім ради. У нас сьогодні ради створюються не громадами, а невизначеною сукупністю громадян.

Територіальні громади мають обирати виконкоми (замість ОДА). До цього вже прийшла і влада.

Важливий момент – спосіб формування і взаємодії рад територіальних громад.
Якщо вони будуть позбавлені ідеології і не будуть взаємодіяти – це становитиме небезпеку для цілісності країни і ефективного управління нею. Тому в радах необхідно представити громадсько-політичний актив громад – представників політичних партій, громадських організацій, окремих активістів.

На загальнодержавному рівні усі члени рад усіх рівнів складуть широкопредставницький орган народовладдя – Українську Національну Раду, що запропоновано в концепції реформування системи влади в Україні.
Для скоординованої взаємодії рад усіх рівнів (обласних, районних, міських, сільських) мають бути створені координаційні органи відповідних рівнів. На загальнодержавному рівні таким органом буде Українська Координаційна Рада, яка забезпечуватиме координаційну (узгоджувальну) вертикаль демократичної влади.

Завдяки цьому замість існуючої системи з жорстким розподілом влади на центральну і місцеву діятиме цілісна кількохрівнева система народовладдя. Це дасть змогу вирішувати проблеми всієї України так би мовити – розосередженим по всій Україні “народним парламентом”. Тобто громадяни всіх областей України отримають механізм для участі в управлінні країною. Іншими словами, територіальні громади матимуть змогу займатися не лише вирішенням місцевих проблем, а й загальнодержавних.     

Реалізація такої стратегії розпочата з Києва і поширюється на всю Україну.
Головну місію по виконанню Конституції на рівні міста має взяти на себе громадсько-політичний актив столиці. Він є, але наразі неорганізований. Організувавшись сам, він організує створення територіальних громад у районах.
Актив діятиме і після їх створення. Основні його функції:
     – контроль діяльності органів місцевого самоврядування (ОМС- райрад та виконкомів);
–    оганізація розробки громадою стратегії розвитку Києва;
–    посередництво між територіальною громадою та ОМС для забезпечення ефективного управління;
–    формування кадрового резерву для ОМС;
–    генерування ідей, проектів для громади;
–    інтелектуальна та організаційна допомога ОМС та громаді в цілому у вирішенні завдань, передбачених статутом громади.

Тому насамперед необхідно:
–    згуртувати в одному організаційному форматі весь громадсько-політичний актив Києва для створення територіальних громад в районах столиці.
–     розробити стратегію дій для роз’яснювальної роботи серед киян і створення територіальної громади Києва.
–    наступні вибори Київради провести новоствореною територіальною громадою Києва.

Зробити це – значить змінити систему і передати реальну владу киянам.

Організувати скоординовану взаємодію  громадсько-політичного активу Києва пропонуємо на основі формату Української Національної Ради. Закликаємо всіх зацікавлених активістів звертатися в ДО «УНР» (ел. пошта: unrada@ukr.net).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демократичне об’єднання “Українська Національна Рада”

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*